Nepstupn dokument, nutn pihlen
Input:

Csak regisztrált felhasználóknak hozzáférhető tartalom!

 

Ehhez a dokumentumhoz ingyenes a hozzáférés, de csak regisztrált felhasználók számára lehetséges.

 

A dokumentum nézőképe:

Hogyan használják a cafetériét a cégek a rendkívüli időszakban?

2020.05.18, Forrás: Piac&Profit (http://www.piacesprofit.hu)

Az idegenforgalom és a kiskereskedelem bértámogatással, az ipar munkaidőkeret kiterjesztéssel reagál a vírusra.

Magyarország vezető BPO (business process outsourcing) vállalata elemezte az ügyfelei körében tapasztalható válságkezelési módokat és reakciókat. Varga Judit, a PS senior managerének tapasztalatai szerint elsősorban az idegenforgalom és a nem-élelmiszer kiskereskedelem területén dolgozó ügyfelek érdeklődnek a kormány által biztosított bérkiegészítés után.

„Ezekben a szektorokban számos esetben látunk csökkentett munkaidejű alkalmazottakat. A gyárak és termelési üzletágak esetében azonban nem jellemző ez a fajta válságkezelés, itt inkább a munkaidőkeret kiterjesztése a jellemző. Ez azt jelenti, hogy a korábbi általános 6 hónappal szemben immár 2 évre lehet kiterjeszteni a munkaidőkeretet, lehetővé téve a túlórák és lecsúsztatott munkaidők hosszabb távú elszámolását. Ez nagyban jellemző a szezonálisabb tevékenységekre, ahol holtszezonban kevesebb a munka, főszezonban viszont jellemzően túlórára van szükség.”

A PS tapasztalatai alapján a cafetéria rendszert is nagyban érinti a kialakult rendkívüli helyzet.

A teljes cikk megtekintéséhez, kérjük kattintson IDE!

Ingyenes hozzáférés csak a regisztrált felhasználók számára lehetséges.

Már regisztrált felhasználó? »

Még nem tag? » INGYENES REGISZTRÁCIÓ


 

Annak érdekében, hogy az Önnek legjobb olvasási élményt nyújthassuk oldalunkon, cookie-kat használunk. A cookie-król, illetve használatukról részletesebb információkat a következő linken találhat: ide. Amennyiben a "folytatás" gombra kattint, vagy tovább használja oldalunkat, Ön tudomásul veszi a cookie-k használatát.