Ma van 2024.07.22

Csak regisztrált felhasználóknak hozzáférhető tartalom!
Input:

Hozzáférés csak az HR Tudásbázis portál regisztrált felhasználói számára lehetséges.

A dokumentum nézőképe:

Ügyfél? – rövidesen személyre szabott élményben lesz része!

2024.07.08, Forrás: Piac&Profit (http://www.piacesprofit.hu)

Az ügyfélélmény következő szintje a teljesen személyre szabott termék, amelynek kialakítását ösztönzi az átalakuló digitális környezet és a legújabb interakciós módszerek.

Ahhoz azonban, hogy az úgynevezett metaverzum ilyen módon valósuljon meg, szükséges a tesztelési készségeket fejleszteni, munkaerő továbbképzésbe és innovatív tesztelési módszerekbe fektetni — fejti ki a Deloitte Quality Engineering legújabb Trends Report jelentésében. A valóságot és a virtuális valóságot ötvöző interaktív élmények mára elérhetőek, és egyre inkább mindennapjaink és üzletmenetünk részévé válnak. Bár az

SZŰRŐK A PONTOS EREDMÉNYHEZ
SZŰRŐK A PONTOS EREDMÉNYHEZ
Címkék típusai